Cilj projekta je razviti in preizkusiti pedagoške pristope in strategije, ki bodo pripomogle k celostnemu in kontinuiranemu vertikalnemu razvoju bralne pismenosti otrok. Projekt je namenjen vsem strokovnim delavcem in vsem otrokom, ki so vključeni v vrtec.
Delo znotraj projekta bo usmerjeno na naslednja štiri področja:
- bralna pismenosti in razvoj slovenščine (učni jezik, motivacija za branje, ranljive skupine, krepitev vertikalnega povezovanja),
- slovenščina kot drugi jezik (za priseljence, begunce, gluhe in naglušne, učence, ki uporabljajo znakovni jezik),
- diagnostični pripomočki (za prepoznavanje ravni bralne pismenosti v 2. in 3. vzgojno-izobraževalnem obdobju (VIO) ter napovedniki zgodnje pismenosti v predšolskem obdobju) in
- posodobljena vloga šolske knjižnice (inovativni in prožni pristopi za razvoj BP).
Projekt koordinira ZRSŠ, financirata pa MIZŠ in ESS.
Projekt v vrtcu koordinira Nina Kostric.

UTRINKI IZVEDBE:
(Skupno 125 obiskov, današnjih obiskov 1)